Servis rozvodů

rozvodz_wv

Nejčastější intervaly výměn jsou:

90 000 km – 120 000 km, 8 – 10 let (motory VW Group 1.9 TDI, PD, 2.0 TDI, PD) Kód motoru: AGP, AQM, AGR, ALH, ASV, AHF, ASZ, ARL a další.

60 000 km – 120 000 km, 8 – 10 let (Ford, Peugeot, Citroën PSA, Volvo) Kód motoru: 9HD, 6HZ, 4A92, 4B11, BHY, 9HR, D5244T, D5244T4, D5244T5, D5244T18, RHBA, KGBA, JTBB, JTBA, TPBA a další.

120 000 km – 180 000 km, 8 - 10 let ( 1.8l VW Group, SDI) Kód motoru: AWT, AZM, ATZ, AME, AQW a další.

160 000 km – 210 000 km, 8 – 10 let (1.6TDI, 2.0TDI VW Group), Kód motoru: DTSA, DSRA, DSRB, DFEA, CRLB, DFGA, DTSB, CRKB, DBKA, CXXB, CRMB, DCYA, CYKA, CKFC, DFFA a další.

 

servis_rozvodu_wv_2

Značky BMW, MERCEDES, AUDI, PORSCHE s rozvodovým řetězem interval na výměnu nemají, bohužel dle našich zkušeností je zapotřebí je kontrolovat po ujetí 90 000 km.

Motory montované do BMW s kódem N47 a N57 mají rozvodový řetěz, který se opotřebuje v cca 180 000 km. Proto je od 150 000 km kontrolujeme při každé servisní prohlídce (hluk, vibrace, nepravidelný chod motoru, načtení diagnostikou řídící jednotky motoru pro zjištění časování ventilů.)

Motory MERCEDES – BENZ s kódem 651., 642. Mají také rozvodový řetěz, který se při sportovním stylu jízdy natáhne, proto jej při každé výměně oleje kontrolujeme diagnostikou.

servis_rozvodu_wv_3

Motory VW Group s kódem CVNA, DBPA, CBZB, CAXA, CCZB, 1.4TSI, 2.0TSI, CGGB a další. Tyto motory mají velký problém s rozvodovým řetězem, natažení řetězu je doprovázeno velkým hlukem z pravé části motoru (řetěz klepe o hliníkový kryt rozvodů). NIKDY NENACHÁVAT VOZIDLO ZAPARKOVANÉ S ZAŘAZENÝM KVALTEM! PARKOVAT POUZE NA RUČNÍ BRZDU! HROZÍ POŠKOZENÍ MOTORU!
Pro motory VW Group máme skladem vylepšené rozvodové sady, zesílená ozubená kola a silnější rozvodový řetěz.
Motory VW Group (1.6TDI, 2.0TDI) Kód motoru: DTSA, DSRA, DSRB, DFEA, CRLB, DFGA, DTSB, CRKB, DBKA, CXXB, CRMB, DCYA, CYKA, CKFC, DFFA a další. Trpí na nefunkční vodní čerpadla, Pokud se Vám motor začne bezdůvodně přehřívat, máte nejspíš zaseklou clonu vodního čerpadla a je potřeba ho vyměnit včetně celé rozvodové sady. Tato situace nastává ze zkušeností po 120 000 km. (Výrobce určuje výměnu až po 210 000 km! Do té doby si zničíte motor.)
Dále mají tyto motory problémy s hlukem od napínací kladky rozvodového řemene. Hluky jako cvrlikání a pískání lze odstranit pouze výměnou napínací kladky rozvodového řemenu časování motoru. Hluky jdou z pravé části motoru (strana s nádobkou na chladící kapalinu).

Rozvody motoru VW Group 2.0 TDi

Rozvody motoru VW Group 1.6TDi

Rozvodová sada VW Group

Rozvody motoru VW Group 1.9PD

 

Rozvody motoru VW Group  2.0PD TDI

Rozvodová sada VW Group

Rozvody motorů PSA, Peugeot, Citroen

 

Rozvody motorů Volvo

Řetězové rozvody BMW N47, N57
Při výměně rozvodů se musí demontovat motor.

Řetězové rozvody BMW N47, N57
Při výměně rozvodů se musí demontovat motor.

Poškozený motor BMW N57 po roztržení rozvodového řetězu.

Kde nás najdete?

Kontakt

V Zátiší 908,
252 30 Řevnice
Otevírací doba:

Pondělí - Pátek
8:00 - 17:30
Sobota
8:00 - 13:00
Neděle
zavřeno

Objednejte se na servis

Objednejte se na pravidelný servis

Vyplňte pár údajů o sobě
a vozidle a objednejte se.
Ozveme se Vám do 24 hodin

Další důvody, proč u nás.

  • Víme, že Váš čas je drahý, a proto Vám nabízíme službu Pick-up.
  • Specializujeme se na vozy BMW GROUP, veškeré opravy zapisujeme do elektronické servisní historie.
  • Na odhalení závad vozidla používáme nejnovější diagnostické přístroje.
  • Naši mechanici jsou proškolení a certifikovaní.
  • Je nám jasné, že v týdnu většinou nestíháte, proto servisujeme i o víkendech.
  • Originální certifikované náhradní díly se zárukou jsou u nás samozřejmostí.
  • Máme certifikovanou lakovnu a klempírnu.
  • Provádíme garanční servisní prohlídky bez ztráty záruky vozidla.




    Přejít nahoru